איך מגוון פתרונות תשלום ישפיעו על החנות האינטרנטית שלכם?

אחד העקרונות המנחים ניהול פעילות איקומרס וניהול חנויות אינטרנטיות הוא עיקרון המגוון. ניתן לדייק עקרון זה אף יותר ולטעון שהצרכן בעידן הנוכחי דורש שתמיד תהיה לו האופציה להתלבט ולבחור את ההעדפה שלו. הצרכן רוצה להיות בשליטה והחנויות הוירטואליות צריכות לאפשר לו את תחושת השליטה.

שליטה בשעה שבה הוא רוצה לרכוש, שליטה בדרך שבה הוא רוצה לתקשר עם החנות האינטרנטית – בטלפון, בצ׳ט, במייל, בפייסבוק, באינסטגרם, בווטסאפ או בכל דרך אחרת. שליטה על המוצרים שהוא רוצה לקנות, שליחה על דרכי המשלוח וחברת השליחויות וגם שליטה על אמצעי התשלום שאיתו הוא רוצה להשתמש.

שלב התשלום בחנויות אינטרנטיות הוא אחד השלבים הקריטיים ביותר בתהליך, אולי הקריטי שבהם. מדובר בשלב שבו הצרכן מתחייב באופן סופי להעביר תשלום בתמורה למוצר או השירות שבו הוא מעוניין. מדובר גם בשלב שבו אחוזי הנטישה הם הגבוהים ביותר.
הנתונים בנוגע לנטישת עגלה מתייחסת לסדר גודל של 70% נטישה! המשמעות היא ששבעה מתוך עשרה גולשים שביקרו באתר שלכם והוסיפו מוצר לסל, לא משלימים את שלב התשלום. הסיבות לכך מגוונות אבל אחת הסיבות המשמעותיות היא סרבול בתהליך התשלום או היעדר פתרון תשלום מתאים.
תהליך תשלום פשוט, מהיר ואינטואיטיבי ומגוון רחב של פתרונות תשלום עשוי לצמצם את נטישת העגלה בעשרות אחוזים.

אילו פתרונות תשלום אפשר להציע?

התשלום הסטנדרטי והמקובל ביותר הוא כמובן תשלום באמצעות כרטיס אשראי. הרוב המוחלט של החנויות האינטרנטיות מאפשר תשלום באמצעות כרטיס אשראי. זוהי גם צורת התשלום המקובלת ביותר מחוץ לעולם האינטרנטי.

פתרון תשלום נוסף ומפתיע למדי הוא תשלום טלפוני. זה אולי נשמע פרימיטיבי ומיושן אבל מתברר שמדובר בפתרון אהוב לא רק על קהל מבוגר יותר אלא על צרכנים שמבצעים רכישות מורכבות וכאלו שמעוניינים במידע ספציפי רגע לפני הקנייה. מתברר שהאפשרות לבצע רכישה טלפונית מגבירה את האמינות של החנות האינטרנטית, ועל ידי הדרכה נכונה של אנשי השירות והמכירות, ניתן להשתמש בפתרון זה להגדלת סלי הקנייה ושביעות רצון הלקוחות.

אצלנו ב-Wecommerce, כחלק מההתמחות שלנו בתפעול וניהול שוטף של פעילות האיקומרס, אנחנו מציעים ללקוחותינו מוקד שירות לקוחות לאתרי סחר, המיומן במתן שירות במגוון כלים, כפי שפורט לעיל ומתמחה גם במתן פתרונות לתשלום טלפוני.

עוד פתרון תשלום ותיק ומפתיע הוא תשלום במזומן. כן, כן, אתם שומעים נכון. גם בעידן הנוכחי אנשים רבים מחפשים את האופציה לשלם במזומן. אם פתרון של תשלום במזומן רלוונטי עבור הלקוחות שלכם, חפשו חברת שליחויות שמציעה שירות זה.

פתרון תשלום נוסף שהפך למזוהה עם העולם האינטרנטי וחנויות וירטואליות הוא כמובן תשלום באמצעות פייפאל. היתרון של פייפאל הוא בפשטות שלו ובתחושת הביטחון שהוא משרה על הקונה. קשה לדמיין כיום חוויית קנייה וירטואלית שלא כוללת את פייפאל. הנתונים מראים ששילוב פייפאל כאמצעי תשלום  תשפר את המכירות בחנות הוירטואלית שלכם:
* אחוזי ההמרה צומחים ב-44% הודות לעובדה שהשימוש בפייפאל דורש פחות מעבר בין פחות מסכים ופחות הזנה של אינפורמציה
* עלייה של3% בלקוחות חדשים ביחס לאתרים שלא משתמשים בפייפאל
* עלייה של7% בגובה סל הקנייה ביחס לאתרים שלא משתמשים בפייפאל

בדיוק כמו עולם האיקומרס כולו, גם תחום פתרונות התשלום לא מפסיק להשתנות ולחדש. לאחרונה אנחנו נחשפים לכלים חדשניים כמו: ביט וכלים דומים אחרים שמוצאים את דרכם אל אזור התשלום של החנויות האינטרנטיות. ובעצם למה לא? אם הצרכן מחפש את פתרון, התפקיד שלנו הוא לאפשר אותו.

פוסטים שיכולים לעניין אותך:

כך תהפכו את האתר שלכם מפלטפורמה טכנולוגית לחנות אמיתית

הקמת חנות אונליין יכולה להיות עסק ארוך, יקר ומורכב. היא גם יכולה להיות פשוטה ומהירה. מהי הדרך הנכונה? האם עדיף לעבור תהליך איפיון ארוך ומדוקדק ולפתח אתר על פלטפורמת איקומרס מורכבת כגון מג׳נטו או שעדיף לעשות תהליך שיאפשר time to market מהיר גם אם מדובר באיפיון זריז ובשימ...
המשך לקרוא

נגיף הקורונה וההשפעות האפשריות שלו על הצרכנים ועולם האיקומרס

בימים אלו אנחנו עומדים בעיצומו ואולי רק בפתחו של אחד המשברים הגדולים בעידן המודרני - משבר הקורונה. בעידן הגלובלי שבו אנחנו חיים, מה שהתחיל מנגיף מסתורי בסין, התפשט במהרה למדינות נוספות ומאיים לשנות את כל מה שהכרנו עד היום. ההשפעות הבריאותיות של נגיף הקורונה עדיין לא ...
המשך לקרוא