שירות לקוחות לאתרי סחר

גם בעידן של חדשנות טכנולוגית, אין תחליף למגע אנושי. אתרי סחר אשר מבינים את הצורך במתן מענה שירותי מהיר ואיכותי, זוכים באמונו של הצרכן ונהנים מיחסי המרה גבוהים יותר, סלי קניה גדולים ואחוז גבוה יותר של לקוחות חוזרים.

מוקד השירות והתמיכה של אתרי סחר צריך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של הצרכנים. מדובר במשימה מורכבת במיוחד.

מוקד שירות, תמיכה ומכירות איכותי צריך לעמוד במספר קריטריונים:

  1. לתת מענה בשלבים השונים של מסע הלקוח – לפני, במהלך ואחרי הרכישה.
  2. להיות זמין שעות ארוכות.
  3. להנגיש לצרכן מגוון ערוצי שירות – טלפון, צ׳ט, מייל, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ.
  4. לתת מענה אדיב ומקצועי שמבוסס על יידע ונתונים רבים ככל שניתן.
  5. לדעת לשלב בצורה הנכונה בין שירות למכירות.
  6. להיות מדיד הן מבחינה כמותית והן מבחינה איכותית.

כדי לענות על דרישות אלו יש צורך בכוח אדם מיומן, במתודולוגיות עבודה מתקדמות ובכלים טכנולוגים המאפשרים לשלב בין ערוצי התקשורת השונים ולאגור את המידע הרלוונטי על המותג ועל כל צרכן.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה!

 WECOMMERCE מפעילה את מוקד השירות, התמיכה והמכירות המתקדם בישראל לאתרי סחר וחנויות וירטואליות.

צוות מיומן ילמד את כל מה שצריך לדעת על החברה שלכם, האתר והמוצרים שלכם, ויתן מענה בטלפון, צ'אט, מייל, פייסבוק, אינסטגרם וווטסאפ ללקוחות שלכם.

הצוות מיומן בתהליכי מכירה ושירות. אנחנו נקדם עבורכם מבצעים, נבצע פעולות UpSale, וניזום שיחות לצורך סגירת עסקאות.

מוקד WECOMMERCE פועל בעזרת מערכת ZENDESK החדשנית המאפשרת לנו לנהל בצורה היעילה והמקצועית ביותר כל פנייה וכל תהליך שירותי או מכירתי.

מערכת צבירת ידע, תבטיח כי כל המידע הרלוונטי יישמר וישמש לפעילות השוטפת.

אנו מתחייבים ל-SLA הטוב ביותר בתחום ולחוויית שירות יוצאת דופן עבור הלקוחות שלכם.

המערכות הטכנולוגיות של WECOMMERCE מאפשרות לנו למדוד את נפח הפעילות שלכם, להפיק סקרי שביעות רצון ולשדרג ולשפר את איכות השירות באופן קבוע.